Bedankt!

31 juli 2009 - Biddinghuizen, Nederland

Hoi lieve allemaal!

Onze reis zit er alweer op. Afgelopen donderdag 30 juli zijn we om 08.50 uur geland op Schiphol, waar we opgehaald werden door onze familie. Onze maand in America is voorbij gevlogen, maar we hebben ervan genoten! We hebben zoveel gezien en gedaan, teveel om op te noemen eigenlijk. Gelukkig staat het hier op onze site per dag helemaal beschreven en kunnen we het zelf ook nog eens terug lezen! Ik heb nu al even terug zitten lezen en steeds denk ik: 'oja, dat hebben we ook gezien en oja, dat was zo apart of leuk!' We zullen zo snel mogelijk de laatste paar dagen van onze reis ook online plaatsen, zodat onze reis er volledig op staat. Ook de foto's zullen zo snel mogelijk volgen.

Nu eerst maar even bijkomen van de Jetlag. Afgelopen dagen waren er eigenlijk 2 in 1. Onze laatste nacht (28 op 29 juli) in Vegas waren we tegen 3 uur 's nachts terug in ons hotel. Volgende ochtend om 9 uur op. Om half 12 's middags vertrok ons vliegtuig naar Chicago, waar we een overstap maakte op het vliegtuig naar Schiphol. Op schiphol kwamen we 30 juli tegen 9 uur 's ochtends aan. De dag van 29 op 30 juli heeft voor ons slechts 14 uur geduurd ipv 24!

We willen iedereen bedanken voor de lieve en leuke reacties op onze foto's en blogs. We vonden het erg leuk om op deze manier onze reis met jullie te hebben kunnen delen. Hopenlijk zien we jullie snel, dan vertellen we al onze belevenissen van onze reis graag live!

Heel veel liefs en groetjes,

Omar en Tamara

1. Sabrina:
    31 juli 2009
    Heb zeker genoten van jullie verhalen..... leek net of ik er bij was... wat helaas niet het geval was :(

Kan niet wachten op de verhalen en de vele vele vele foto's :D

wordt pas volgend weekend :( aangezien ik dan pas in Enkhuizen ben........

Dit keer geen vertraging gehad...??

x Sabrina
  2. wim en anneke:
    3 augustus 2009
    Wij vonden het erg leuk jullie belevenissen zo te kunnen meebeleven. Aangezien wij zelf de laatste 10 dagen op vakantie zijn geweest, kon ik ze nu achter elkaar door lezen. We hopen jullie verhalen bij oma te horen, wanneer....dat horen we wel. Ook bedankt voor de kaart.
    Groetjes, Wim en Anneke